کفش یکی از مهمترین تکه های پازل تیپ مردان است. بدون کفش مناسب تیپ شما کامل نیست و در صورت مناسب نبودن می تواند استایل شما را به کلی خراب کند. مسلما همه دوست دارند کفشی که خریداری می کنند از هر لحاظ مناسب بوده و قیمت مناسبی داشته باشد و بتوانند از خرید خود لذت ببرند. با توجه به اینکه خرید کفش چرم مردانه یک خرید مهم محسوب می شود در این مقاله در کنار شما هستیم تا شما را به سمت یک خرید موفق و لذت بخش هدایت کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

باید ها و نباید های خرید کفش چرم مردانه

انتخاب بهترین کفش چرم مردانه باید ها و نباید هایی دارد که در صورت رعایت آنها میتوانید کفشی شیک، راحت، با دوام و مقرون به صرفه خریداری کنید.

چرم طبیعی بهترین انتخاب

به جنس کفش دقت کنید

در گام اول به چرم استفاده شده در تولید آن توجه کنید. انواع مختلفی از چرم وجود دارد. چرم های مصنوعی که امروزه به دلیل قیمت پایینتر ​​حجم زیادی از محصولات در بازار را به خود اختصاص داده اند، در شرکت ها با استفاده از مواد پلاستیکی و شیمیایی تولید می شوند. در حالی که چرم طبیعی از پوست حیوانات و در فرآیند دباغی به دست می آید. پس قبل از هر چیز مراقب باشید که به اشتباه چرم مصنوعی را به جای چرم اصل انتخاب نکنید. از طرف دیگر، همه چرم های اصلی یکسان نیستند. بلکه بسته به ویژگی های مختلف از جمله چرم از کدام حیوان یا استفاده از مواد طبیعی و در چه مراحلی از دباغی یا از کدام لایه پوست برداشته می شود، کیفیت و زیبایی متفاوتی خواهد داشت. در مقاله «روش‌های تشخیص چرم طبیعی و مصنوعی» میتوانید با نحوه تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی آشنا شوید.

از فروشگاه های چرمی معتبر خرید کنید

چرم طبیعی خواص بی نظیری دارد. شما با بررسی ظاهر، عطر و بو و انعطاف‌پذیری چرم می‌توانید به طبیعی بودن آن پی ببرید. برای مثال، چرم را بو کنید. اگر بوی پلاستیک می‌دهد مصنوعی است. اما اگر بویی شبیه بوی پوست حیوانات دارد اصل است. از طرف دیگر چرم طبیعی بافت نامنظم دارد و بالعکس، بافت چرم مصنوعی کاملاً منظم بوده و گویی از یک الگوی مشخص پیروی می‌کند اگر توانایی تشخیص کیفیت چرم طبیعی را ندارید یا کسی را ندارید که در این زمینه به شما کمک کند. بهترین گزینه خرید از فروشگاه های معتبر کالاهای چرمی است.

بهترین برند کفش چرم مردانه را انتخاب کنید

انتخاب یک برند معتبر و محبوب یکی از نکات مهم در خرید کفش چرم مردانه است. برندهای معروف معمولا از مواد مرغوب استفاده می کنند و کفش های زیبا و بادوامی تولید می کنند. تعداد برندهایی که در زمینه تولید کفش چرم مردانه فعالیت دارند در داخل و خارج از ایران بسیار زیاد است ولی اغلب افراد ترجیح می‌دهند از برخی برندهای مشهور و قدیمی خرید خود را انجام دهند. زیرا کیفیت این برندها در طول زمان همواره بالا بوده و محصولات آنها تنوع بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد. خرید از برندها و فروشگاه‌های معتبر یکی از مهمترین نکاتی است که باید در زمان خرید کفش چرم به آن توجه کنید تا پس از خرید بتوانید چند سال از کفش‌های خود با کیفیت مطلوب و بدون تغییر شکل ظاهری آنها استفاده نمایید. کارا کفش تبریز یکی از برترین و با سابقه ترین برندهای تولید کفش چرم مجلسی مردانه در ایران است که ضمن تنوع بالای محصولات از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار است.

انتخاب بهترین مدل و رنگ کفش چرم مردانه

رنگ ها و مدلهای متنوع کفش چرم مردانه را در نظر بگیرید

در خرید کفش های چرم مردانه به تنوع رنگ آنها توجه کنید. رنگ مناسب کفش را انتخاب کنید که با لباس شما همخوانی داشته باشد و ظاهری جذاب به شما بدهد. کارا کفش تمامی سلیقه های مشتریان را در نظر گرفته و همواره سعی در تولید محصولات متنوع داشته است. محصولات کارا کفش در تیپ های بندی، کشی و کالج تولید شده که شامل مدل های اروین، افسری بندی، افسری کشی، افق، الگانت سرپنجه، الگانت افسری، الگانت هشترک بندی، الگانت هشترک کشی، تارا تابستانی، تارا ترمو، تارا تزریق، توماج تابستانی، توماج چ، توماج س، دالبر ترمو، دالبر تزریق، ساعتی بندی، شایانر، کالج ارک، کالج مجلسی، هشترک بندی ترمو، هشترک بندی تزریق، هشترک کشی ترمو، هشترک کشی تزریق و … می باشد. رنگ کفش شما تاثیر مستقیمی بر استایل شما دارد. خوشبختانه این روزها چرم طبیعی در رنگ های متنوعی تولید و تکمیل می شود. به همین دلیل ترکیب رنگ های جذاب در انواع کفش های مجلسی، اداری، طبی و اسپرت چرمی به چشم می خورد.

کفش چرم متناسب با شغل

کفش چرمی را انتخاب کنید که با فعالیت شما مطابقت داشته باشد

وقتی به بازار کفش های چرمی مردانه و زنانه می روید یا در سایت های خرید آنلاین سر می زنید، متوجه می شوید که این نوع کفش ها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. شکی نیست که ویژگی های یکسانی ندارند و تفاوت های مهمی با یکدیگر دارند. تمام کفش های چرم برای یک هدف خاص طراحی شده اند. بنابراین ابتدا هدف از خرید این نوع کفش را مشخص کنید.

کفش چرمی مردانه ای را انتخاب کنید که با استایل شما مطابقت داشته باشد

یک جفت کفش چرمی برای یک استایل خوب، جذاب و شیک ضروری است. کفش های چرمی در انواع تیپ های مجلسی، اداری، روزانه، طبی و اسپرت تولید می شوند. اگر استایل رسمی و خاص دارید به شما کفش های مجلسی کارا کفش را پیشنهاد میکنیم. اگر کفش مورد نظر را برای محل کار در نظر دارید میتوانید مدل هایی از کفش های مجلسی کارا کفش را نیز انتخاب کنید. اگر تیپ اسپورت دارید مدل های کفش چرم اسپرت مردانه کارا کفش می توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

عصرها به خرید کفش مردانه بروید

برخی صبح ها برای خرید کفش به بازار می روند. اما توصیه می کنیم هرگز این کار را نکنید. زیرا در این اوقات پاهای شما هنوز به اندازه طبیعی خود نیستند. اگر در این زمان، کفش را انتخاب کنید ممکن است به مرور زمان با آسیب های زیادی مواجه شوید. فعالیت هایی که از صبح تا ظهر انجام می دهید، پیاده روی و دویدن، سایز پاهای شما را افزایش می دهد. به همین دلیل بهترین زمان برای خرید کفش چرمی مردانه بعد از ظهر است.

طول و عرض کفش را اندازه گیری کنید

انتخاب کفش مناسب برای لباس رسمی کاری سخت و ضروری است. اولین کاری که باید قبل از انتخاب کفش انجام دهید این است که طول و عرض پاهای خود را اندازه گیری کنید. اندازه گیری می تواند توسط شما یا کارکنان فروش در فروشگاه انجام شود. این کار به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین کفش را با توجه به پای خود پیدا کنید، اگر کفش هایتان خیلی باریک یا گشاد باشد نمی توانید به درستی راه بروید و ممکن است به پوست خود آسیب بزنید.

علاوه بر سایز کفش ها به قالب آنها نیز توجه کنید

بسیاری از افراد از شماره کفش به عنوان راهنما برای پیدا کردن کفشی که اندازه پایشان است استفاده می کنند. اما حتما شما نیز می دانید که شماره کفش لزوماً نمی تواند کفشی را که با سایز پای شما مطابقت دارد تعیین کند. به عنوان مثال، سایز 40 در یک کفش خاص ممکن است دقیقاً با پای شما مطابقت داشته باشد، اما سایز 40 در کفشی با برند و مدل دیگر ممکن است اندازه پای شما نباشد. این موضوع در مورد کفش های چرمی نیز صدق می کند. علاوه بر این با توجه به اینکه پای هر فردی می تواند از نظر طول، ضخامت و عرض متفاوت باشد، در انتخاب کفش علاوه بر تعداد کفش، باید فرم کفش را نیز در نظر بگیرید تا ببینید به پای شما می آید یا خیر. برخی از کفش ها با فرم بلندتر و عرض کمتر و برخی با فرم کوتاه و پهن تر و چاق تر ساخته می شوند.

به طور کلی باید بدانید که کفش های چرمی نباید زیاد به پای شما بچسبند بلکه باید حداقل نصف اندازه باشند زیرا اگر کفش های چرمی به پا بچسبند کمی راه رفتن به پا آسیب می رساند. بنابراین کفش باید کمی گشاد باشد.

اندازه هر دو پا را اندازه بگیرید

انتخاب کفش‌هایی که هنگام پوشیدن راحت باشند بسیار مهم است، در غیر این صورت می‌تواند باعث درد در پاهای شما شود و روی سبک راه رفتن شما تاثیر منفی داشته باشد. کیفیت و شکل کفش به میزان زیادی بر میزان راحتی در پوشیدن کفش تأثیر می گذارد. هنگام تصمیم گیری، کیفیت چرم و تناسب آن را بررسی کنید. نرمی مواد و انعطاف پذیری کف کفش باید در نظر گرفته شود.

کیفیت و دوام را در اولویت قرار دهید

یک کفش شیک همیشه نباید با کیفیت باشد. مهم این است که کفش های باکیفیت بخرید و فقط به دنبال طراحی ساده نباشید. در حالی که بسیاری از برندها وعده کفش های با بهترین کیفیت را می دهند، این شما هستید که کیفیت آنها را با بررسی مواد و عواملی مانند انعطاف پذیری، راحتی، وزن، زیره، بالشتک، دوام و پرداخت بررسی کنید. سلامت پا و پشت شما به انتخاب کفش مناسب بستگی دارد.

انتخاب بهترین نوع زیره کفش

به نوع زیره کفش چرم مردانه توجه کنید

زیره کفش ها بخش بسیار مهمی هستند که می توانند کیفیت آن را نشان دهند. افرادی که کفش های چرمی می پوشند، اگر کفی و زیره آن از بهترین کیفیت برخوردار باشد، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. کیفیت زیره چسبندگی خوبی روی بدنه ایجاد می کند. زیره کفش های کارا از انواع تزریق، پی یو، ترمو و نئولایت بوده و رویه آنها از چرم طبیعی، چرم فلوتر و یا چرم ناپا هستند.

پنجه کفش را متناسب با پای خود انتخاب کنید

امروزه فرم های مختلفی برای کفش طراحی شده است. جلوی یک کفش استاندارد نه باید خیلی بلند باشد، نه خیلی مربع و نه خیلی گرد. بهترین مدل کفشی که هیچ وقت قدیمی نمی شود و زیبایی خود را حفظ می کند، کفشی است با پنجه گرد بسیار کوچک و پاشنه کوتاه ساخته شده است. هنگام خرید کفش به راحتی پنجه پا توجه کنید زیرا کفش های چرمی مردانه بر خلاف کفش های اسپرت انعطاف کمتری در قسمت پا دارند و اگر پای کفش به شما نمی آید احساس ناراحتی خواهید کرد. بعد از پیاده روی های طولانی با کفش . بهترین نوع کفش که هیچوقت هم قدیمی نمی‌شود و زیبایی خودش را حفظ می‌کند کفشی است که مقدار بسیار کمی نوک گرد داشته و پاشنه آن هم بین 1 تا 3 سانتی متر است

کفشی انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم باشد

کفش های ضد آب نسبت به سایر کفش های معمولی دوام بیشتری دارند و قیمت بالاتری دارند. این کفش ها می توانند تا حدی در برابر نفوذ آب مقاومت کنند. با این حال، باید کیفیت کفش را بررسی کنید و اجازه ندهید این ویژگی روی شما تأثیر بگذارد.

به وزن کفش توجه کنید

باید بدانید که چه نوع کفشی با ظاهر شما مطابقت دارد تا اولین تاثیر ماندگار را در ذهن مخاطبتان داشته باشد. به عنوان مثال، مدل کالج با لباس‌های رسمی کاملاً ست می‌شود و با لباس‌های نیمه غیررسمی به خوبی می‌آید.

لیز نبودن کف کفش را بررسی کنید

یکی از ویژگی‌های مهم کفش‌های چرمی، مقاومت و طول عمر بالای آن‌هاست. برای بررسی اینکه آیا کفش‌ها ضد لغزش هستند یا نه، الگوی زیره را از پایین کفش بررسی کنید. یکی از بزرگترین مزیت های کفش های ضد لغزش این است که محکم به زمین می چسبند تا بتوانید راحت و آزادانه راه بروید بدون اینکه نگران افتادن روی زمین در باران و برف باشید.

کیفیت تمام اجزای کفش چرم مردانه را بررسی کنید

نه تنها رویه کفش، بلکه تمام اجزا از قبیل زیره، کفی، پاشنه و هر آنچه در ساخت کفش به کار رفته است باید از کیفیت استانداردی برخوردار باشند. زیره چرم بسیار انعطاف پذیر است مواد دیگری مانند PVC و PU نیز خواص خاص خود را دارند. مهم نیست که چه نوع کفشی دارید، مطمئن شوید که با کیفیت، انعطاف پذیر و بادوام است. آستر استفاده شده در داخل کفش چرمی در جلوگیری از بوی نامطبوع کفش و بوی پا بسیار موثر است. این روکش عمدتاً از چرم طبیعی ولی نازک است. اگر مشکلات خاصی مانند اضافه وزن، دیابت یا بارداری دارید، بهتر است از کفش های اسپرت با مدل های راحت یا کفی طبی استفاده کنید.

بهترین دوخت کفش چرم مردانه

به کیفیت دوخت کفش های چرمی توجه کنید

نحوه دوخت کفش چرمی در کیفیت و دوام و همچنین ظاهر آن تاثیر بسزایی دارد. محصولات چرمی به دو صورت دوخته می شوند. می تواند ماشینی یا دستی باشد. طبیعتاً محصولات دست ساز ارزش اقتصادی بالایی دارند. با این حال هر محصولی که انتخاب می کنید به نظم و کیفیت درزها توجه کنید. مطمئن شوید که تمام درزها دوخته شده اند. اگر قسمتی از کفش با چسب وصل شده باشد ممکن است بعد از مدتی کنده شود.

کفش های چرمی مردانه را با توجه به اندازه و شکل پاهای خود انتخاب کنید

پاهای هر فردی شکل خاص خود را دارد. یکی لاغر و استخوانی و دیگری چاق و گوشتی. در برخی افراد مچ پاها نیز پهن و کشیده است. برخی از افراد قسمت بالای پاهای خود را کمی برآمده نشان می دهند. به همین دلیل اکیدا تاکید می کنیم که یکی از مهم ترین مواردی که در خرید کفش چرمی مردانه باید به آن توجه کرد سایز پا و مهمتر از آن قالب آن است. هرگز بر اساس شماره پای خود کفش نخرید. همچنین به یاد داشته باشید که هر دو کفش را بپوشید و چند قدم با آن راه بروید. ممکن است کفشی را انتخاب کنید که دقیقاً متناسب با سایز پای شما باشد، اما پس از پوشیدن آن متوجه شوید که پاهایتان در آن اصلا احساس راحتی نمی کنند. به خاطر داشته باشید که کفشی که می خرید نه تنگ باشد و نه پهن. دقیقاً مطابق با ساختار پاهای خود خرید کنید تا سلامت قلب دوم خود را تضمین کنید.

استفاده از جوراب به همراه کفش چرم مردانه

هنگام خرید کفش چرمی جوراب بپوشید

هرگز کفش چرم را بدون جوراب نپوشید. جوراب از تعریق پاها جلوگیری می کند. همچنین پوشیدن و درآوردن کفش ها و حتی راه رفتن با آن ها برای شما راحت تر است. به همین دلیل توصیه می کنیم هنگام خرید کفش مجلسیی یا اسپرت چرمی مردانه و زنانه از جوراب استفاده کنید. نکته دیگر این است که جورابی که می پوشید باید با کفش مورد نیاز شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر مجبور به خرید بوت های زمستانی هستید، از جوراب های ضخیم تر استفاده کنید.

هنگام خرید کفش های چرم مردانه، به سراغ جوراب های کمی ضخیم تر بروید و از جوراب های خیلی نازک خودداری کنید.

بودجه مناسب برای خرید کفش چرم مردانه در نظر بگیرید

قیمت کفش چرم بسته به برند، کیفیت، ساخت و مدل بسیار متفاوت است. بودجه می تواند گزینه های شما را تعیین کند، اما همیشه سعی کنید بودجه مناسب برای خرید کفش چرم در نظر بگیرید، زیرا کفش های چرمی ارزش سرمایه گذاری را دارند. هزینه بیشتر به معنای دوام بیشتر و سبک بهتر است.

کفش چرمی متناسب به محیط کار

محل کار را در نظر بگیرید

به عنوان یک جنتلمن، شما بیشتر از آنچه فکر می کنید با کفش هایتان قضاوت می شوید. بنابراین، اگر می خواهید استایل و شخصیت جذاب شما همیشه و همه جا به یادگار بماند، بهترین کفش را برای محل کار خود انتخاب کنید. کفش چرم علاوه بر زیبایی و شیک بودن باید راحت، بادوام باشد و پای شما را اذیت نکند. پس این بار پس انداز را کنار بگذارید و بهترین کفش را برای خود انتخاب کنید. اگر قد معمولی دارید می توانید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. کفش های مردانه می توانند ظاهری رسمی به استایل شما ببخشند و اگر از علاقه مندان به سبک کلاسیک هستید می توانید کفش های آکسفورد را امتحان کنید.

کفش مجلسی ، کفش رسمی ، کفش اداری

تفاوت بین کفش های رسمی و اداری را در نظر بگیرید

مسلما کفش مورد استفاده برای مجالس و میهمانی ها با کفش مورد استفاده در محل کار متفاوت است. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای این دو بسیار مهم است. کفش هایی با ظاهر ساده تر و تک رنگ می تواند برای محیط های کار و اداری مناسب باشد. از طرف دیگر کفش های چرمی با طرح و رنگ بندی شلوغ تر میتواند گزینه های بهتر و شیکتری برای مجالس و میهمانی ها باشند.

مواد سازنده کفش را بررسی کنید

شما به راحتی می‌توانید با برانداز کردن کفش، از قسمت بالای کفش، رویه، زیره کفی، زبانه و هر سوراخ و بند کفش، به کیفیت آن پی ببرید. بنابراین عجله نکنید، به خوبی تمام جزئیات کفش را بررسی کنید تا مطمئن شوید جنس مناسبی را انتخاب کردید. کفش شل و ول، جنس بادوامی ندارد و احتمالا بعد از مدت کوتاهی پایتان را اذیت کند و از قیافه بیفتد.

گول تبلیغات را نخورید

گاهی اوقات، در مدت زمان کوتاهی، برخی از مدل های کفش می توانند مد روز شوند. اما همیشه کاربردی مد نظر خود را در اولویت قرار دهید. کفش یک وسیله شخصی محسوب میشود که باید طبق سلیقه شخصی و هدفی که دارید آنها را انتخاب کنید نه به دلیل اینکه صرفا سلبریتی مورد علاقه شما، افراد معروف و یا صنعت مد آنها را پیشنهاد میدهد.

نکات بیشتر برای خرید اینترنتی کفش چرم مردانه

اگر شما نیز جزو مصرف کنندگانی هستید که تمایل دارید کفش چرم مورد نظر خود را به صورت آنلاین تهیه فرمائید دانستن این نکات نیز میتواند به تجربه خرید بهتر کمک کند.

برای خرید کفش چرم مردانه عجله نکنید

هنگام خرید کفش مردانه نباید عجله کرد. گاهی اوقات اتفاق می افتد که نمی توانید کفش مورد نظر خود را پیدا کنید. می توانید کفش های مردانه را در وب سایت های مختلف جستجو کنید. پس باید صبور باشید تا کفش مورد نظر خود را پیدا کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به تصاویر کفش ها با دقت نگاه کنید

گاهی اوقات شخصی به صورت اینترنتی اقدام به خرید کفش می کند اما پس از دریافت آن از فرم و ظاهر آن راضی نیست. قبل از نهایی کردن خرید خود، بهتر است از هر طرف به تصاویر کفش های مردانه نگاه کنید. نگاه کردن به کفش ها از همه جهات به شما کمک می کند که بدانید کفش های مردانه شما از همه جهات چگونه به نظر می رسند.

شرایط بازگشت را مطالعه فرمایید

مهم است که مطمئن شوید می‌توانید کفش‌های خریداری شده را در صورت عدم تناسب پس بدهید. پس از خرید و در صورت نارضایتی، حتما پول دریافت کرده و کفش را برگردانید. در این صورت و با این ویژگی می توانید کفش مردانه را از وب سایت مورد نظر خریداری کنید.

در صفحه سیاست مرجوعی و عودت کالا کارا کفش تمام شرایط بازگشت ذکر شده اند.

نظرات را بخوانید

قبل از خرید کفش مردانه، خوب است نظرات و تجربیات دیگران را در مورد کفش مورد نظر خود مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید و از مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

با رعایت این نکات می توانید بهترین کفش چرمی مردانه را با بهترین قیمت خریداری کنید و بهترین بهره را از آن ببرید.

باورهای غلط در مورد خرید کفش چرمی

  • کفش های انتخاب شده زیبا هستند، پس همین کافی است و آن را میخرم
  • اگر ظاهر یک کفش شبیه کفش چرمی است، جنس این کفش نیز حتما چرم واقعی (چرم طبیعی) است!
  • اگر هنگام خرید کفش پاهای شما تحت فشار باشد، اشکالی ندارد. جا باز می کند!!
  • کفشی که می خریم نباید تنگ باشد، گشاد بودنش مشکلی ندارد
  • به جای خرید کفش نوک تیز، کفش مربعی تهیه کنید تا پاهایتان درد نکند!
  • کفش پاشنه بلند مضر است، از کفش بدون کفش استفاده کنید!
  • سایز پاهای شما همیشه یکسان است!
  • با انواع مختلف کفش، یک سایز به پای شما می آید!
  • پوشیدن کفش بدون جوراب زیباتر و بهتر است!
  • در کفش های رسمی کفش های بدون بند راحتتر هستند.
  • بعد از دیدن یکی دو عکس از محصول خیلی راحت می توان خرید اینترنتی انجام داد.
  • همیشه باید از کفش های تنفسی استفاده می کنیم، حتی در زمستان!

ویژگی‌هایی از کفش که نباید سریع و بدون بررسی از کنارشان گذشت:

  • هنگام خرید کفش به دور دوزی کفش دقت کنید. این کار در جداسازی زیره از بدنه بسیار موثر است که در نهایت عمر کفش را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • بسته به جنس و نوع طراحی کفش، آناتومی و ساختار کفش می تواند در بازه های زمانی مختلف از کار بیفتد.
  • با توجه به جنس کفش برخی کفش‌ها قابل شست‌شو بوده و برخی نه، برخی بدون شست‌و شو هم به راحتی تمیز می‌شوند و برخی بعد از شست‌وشو هم ممکن است لکه‌دار باشند. به امکان تمیز شدن کفش‌ها دقت کنید.
  • محصولات مختلف شرایط و ضمانت های متفاوتی دارند. اما هر چه محصول مناسب و لوکس تر باشد، عمر آن بیشتر می شود و تولید کننده می تواند محصول را برای مدت طولانی تری تحت شرایط خاصی تضمین کند. پس به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول توجه کنید. در حال حاضر کارا کفش زیره کلیه کفش های خود را تا سه ماه تضمین می کند و در صورت شکست زیره می توانید با واحد پشتیبانی کارا کفش ارتباط بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله بایدها و نبایدهای خرید کفش چرم مردانه را بررسی کردیم. کفش چرم مردانه به نسبت گرانتر از سایر کفش ها هستند، ولی انتخاب کفش مناسب و بادوام میتواند شما را از خرید های چند باره کفش بی نیاز کند و شما بتوانید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید. بنابراین کفش چرم در صورت انتخاب درست میتواند به گزینه ای به صرفه تر نسبت به سایر کفش ها تبدیل شود. تولیدی کارا کفش تبریز با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده در تلاش برای تولید محصولات با کیفیت و درجه یک از چرم مرغوب تبریز است تا شما مصرف کننده گرامی بتوانید خریدی راحت، مطمئن و به صرفه داشته باشید. محصولات کارا کفش در انواع مجلسی و اداری، روزمره، طبی، راحتی و اسپرت تولید می شوند و شما می توانید تمامی محصولات این برند را از فروشگاه آنلاین کارا کفش با بهترین قیمت و بدون واسطه تهیه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *