همه ما همیشه دوست داریم استایلی داشته باشیم که مناسب شخصیت ما و مد روز باشد. ست‌شدن کفش و شلوار مردانه یکی از مهم‌ترین عوامل ظاهری است که باید به آن اهمیت ویژه‌ای بدهیم. ست نادرست شلوار با کفش مردانه می‌تواند تیپ و استایل شما را خراب کند. اگر می‌خواهید بهترین استایل را برای خود ایجاد کنید و در جمع‌ها بدرخشید، باید درست‌کردن کفش مردانه با شلوار مناسب دقت زیادی کنید. این هماهنگی هم از نظر ترکیب شلوار و کفش و هم از نظر رنگ باید رعایت شود. پس تا انتهای این مقاله از کارا کفش همراه ما بمانید تا چند اصل مهم ست‌کردن کفش مردانه را با شلوار مناسب توضیح دهیم.

رویداد یا مراسمی که به آنجا دعوت شده‌اید در نظر بگیرید

اول‌ازهمه، برای اینکه بتوانید بین شلوار و کفش خود یک ست عالی بسازید، باید به مهمانی یا مراسمی که به آن دعوت شده‌اید، فکر کنید. شما باید برای هر مجلسی یک پوشش و ست مناسب آن را برای خود انتخاب کنید. کفش یکی از عناصر کلیدی برای تکمیل استایل شماست، به همین دلیل علاوه بر انتخاب لباس، کفش را نیز به‌خوبی انتخاب کنید. می‌توانید رنگ کفش و رنگ کمربندتان را هماهنگ کنید. این نکات به بهتر ست‌شدن کفش و شلوار شما کمک زیادی می‌کند.

یکی از مفیدترین رنگ‌ها برای افزایش شیک‌پوشی و استایل شما، انتخاب کفش با رنگ‌های روشن است. البته رنگ تیره مثل مشکی نیز یک انتخاب هوشمندانه برای ست‌کردن لباس است .ویژگی مهم کفش‌های مشکی این است که به‌راحتی با هر نوع لباس شما ست می‌شوند. مشکی یک‌رنگ خنثی و کلاسیک است. به‌خاطر همین موضوع می‌توان آن را به‌خوبی با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد؛ اما ترکیب این رنگ با رنگ‌های تیره، استایل شما را به‌اندازه قابل‌توجهی جالب می‌کند.

ست‌کردن کفش قهوه‌ای با شلوار

یکی از بهترین رنگ‌ها برای کفش مردانه رنگ قهوه‌ای است. زیرا این رنگ می‌تواند یکی از منحصربه‌فردترین رنگ‌ها برای مهمانی‌ها، محیط‌های کاری و محیط‌های اداری باشد. قهوه‌ای روشن یکی از ویژه‌ترین رنگ‌ها برای ایجاد یک استایل شگفت‌انگیز است. ست‌کردن لباس‌ها و شلوارهای مختلف با این رنگ بسیار آسان است. فقط توجه داشته باشید که ست‌شدن شلوار با کفش قهوه‌ای نباید هم‌رنگ باشد. کفش قهوه‌ای را می‌توان با شلوار جین روشن نیز ست کنید.

ست‌کردن کفش سرمه‌ای با شلوار و لباس

یکی از رنگ‌های خنثی که به‌راحتی با هر لباس مردانه‌ای ست می‌شود آبی تیره یا همان سرمه‌ای است. یکی از خاص‌ترین رنگ‌ها برای کفش‌هایی مانند بوت و نیم‌بوت که در زمستان بسیار کاربردی خواهد بود همین رنگ سرمه‌ای است. نکته خاص در مورد این رنگ این است که ظاهر رسمی یا اسپرت شما فرقی نمی‌کند، به‌راحتی می‌توانید این کفش را با شلوارهای مختلف از جمله جین ست کنید، فقط دقت کنید که شلوار هم‌رنگ کفش نباشد. برای این مدل کفش بهتر است از شلوار رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.

استایل شما زمانی بی‌روح و زشت می‌شود که انتخاب ست رنگی شما یکنواخت باشد. پیشنهاد کارا کفش karakafsh.com به شما عزیزان این است که لباس‌هایی را با رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی یا خاکستری ترکیب کنید تا ظاهری بسیار جذاب داشته باشید.

ست کفش رنگ شتری با لباس و شلوار

رنگ شتری در میان بسیاری از رنگ‌ها یکی از بهترین رنگ‌ها برای تناسب با ظاهر رسمی و اداری است. این مدل رنگ برای مراسم‌های غیررسمی نیز یک گزینه کاملاً ایده‌آل است. اگر جنس این کفش‌ها جیر است می‌توانید آن را در استایل‌های رسمی‌تری بپوشید. رنگ شتری یکی از بهترین رنگ‌ها برای نشان‌دادن شخصیت شما است. می‌توانید کفش شتری را با هر نوع شلوار روشن ست کنید و ظاهری بسیار جذاب ایجاد کنید. 

رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری گزینههای بسیار خوبی برای ترکیب با رنگ شتری هستند. همچنین رنگ مشکی می تواند با رنگ شتری همخوانی داشته باشد. در فصل زمستان بوت های شتری و نیم بوت انتخاب خوبی برای آقایان است.

ست کردن کفش زنانه 

ست‌کردن کفش با شلوار جین

یک گزینه مطمئن برای ست کردن با شلوار جین، استفاده از کتانی های ساده هستند که همیشه با شلوار جین زیبا به نظر می‌رسند. اما اگر می‌خواهید استایل خاص و درعین‌حال بسیار شیک داشته باشید، بوت‌های چلسی انتخاب عالی هستند. شلوار جین برای ست کردن با هر نوع کفشی در کمد لباس شما باشد به راحتی شت می شود.

ست‌کردن کفش کالج با شلوار

اگر از علاقه‌مندان به استایل رسمی هستید، می‌توانید با انتخاب کفش‌هایی که با شلوار جین همخوانی دارند، استایل خود را حفظ کنید. کفش‌های کالج، لوفرس، موکازین و زین اسبی بهترین مدل‌ها برای ست‌کردن با شلوار جین مردانه هستند. اگر می‌خواهید در هر مهمانی مانند یک ستاره پر زرق‌وبرق به نظر برسید، ترکیبی از شلوار کتان و کفش‌های کالج را پیشنهاد می‌کنیم. این سبک پوشش هم برای استایل‌های رسمی و هم غیررسمی فوق‌العاده است.

ست شلوار کتان با کفش کالج استایل شما را کلاسیک و رسمی می‌کند. از طرف دیگر، اگر شما یک تیپ غیررسمی را ترجیح می‌دهید و می‌خواهید شلوار کتان خود را با کفش مناسب بپوشید، بهترین گزینه‌ها کفش اسپرت، بوت و نیم‌بوت است.

ست کفش با شلوار

ست‌کردن کفش با شلوار پارچه‌ای

اگر برای شلوار پارچه‌ای خود به دنبال یک کفش مناسب هستید، قبل از هر کاری باید مدل شلوار را در نظر بگیرید. شلوارهایی با مدل‌های پارچه‌ای ساده نسبت به مدل‌های طرح‌دار، رسمی‌تر هستند؛ بنابراین اگر انتخاب شما شلوار پارچه‌ای ساده است، کفش مردانه چرم با استایل کلاسیک بهترین انتخاب برای شلوار مجلسی است.

ست کفش با کت‌وشلوار

اگر قصد ست کردن کفش با کت‌و شلوار خود را دارید، این موضوع کاملاً به نوع دوخت و سبک کت‌وشلوار شما بستگی دارد. مثلاً اگر مدل کت‌وشلوار شما اسپرت است و پایین شلوارتان کمی تنگ است، می‌توانید کفش‌های کالج بپوشید. کفش‌های چرمی در رنگ‌های مختلف نیز گزینه خوبی برای ترکیب با کت و شلوارهای اسپرت هستند. اما به‌طورکلی کفش‌های چرمی مردانه را می‌توان به‌راحتی با انواع کت و شلوارهای رنگ مشکی و قهوه‌ای ست کرد و ظاهر بسیار جالبی به آن داد.

ست کفش با کت‌وشلوار

سخن پایانی

برای ست کفش و شلوار مردانه، مجموعه کارا کفش به شما عزیزان پیشنهاد می کند که ابتدا شلواری را که دوست دارید را تهیه کنید، سپس کفش را با توجه به مدل و رنگ شلوار خود انتخاب کنید. این نکته را فراموش نکنید که خوش استایل بودن مربوط به خرید لباس های برند نیست. آنچه که اهمیت دارد این است که بتوانید هم خوانی رنگ و استایل خود را رعایت کنید. با دانستن و رعایت اصول ست، قادر خواهید بود یک مدل کفش و شلوار جذاب انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *