روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها. در ایران روز پدر در سیزدهم رجب سالروز میلاد حضرت علی بن ابیطالب (ع) اولین امام شیعیان گرامی داشته می شود.

پدر خانواده سال ها برای آسایش و آسایش فرزندان و همسرش تلاش می کند و تمام تلاش خود را می کند تا فرزندانش راهی به سوی موفقیت داشته باشند. روز پدر به دلایل مختلفی در سراسر جهان جشن گرفته می شود، اما هدف تمام آنها قدردانی از تلاش و ارزش وجودی پدرها و مردهاست. این روز جشن گرفته می‌شود تا فرزندان سهم پدران را در زندگی خود بشناسند. در روز پدر، به مردان گرانقدر زندگی خود نشان دهید که چه جایگاه ویژه ای در زندگی شما دارند و چگونه بر شما تأثیر می گذارند.

ملل مختلف تاریخ های مختلفی را برای جشن گرفتن روز پدر تعیین کرده اند و رویدادهای بسیار جالبی برای تصویب این روز در تاریخ خود دارند.

روز پدر و روز مرد

روز پدر و روز مرد

روز پدر یا روز مرد برای ایرانیان بسیار مهم است. چون در شرایط فعلی کشور پدر بودن به جنگ تن به تن رفتن با سختی‌هایی است که شاید هیچ مردی در جهان آن‌ها را درک نکند. روز پدر ادای احترام به پدرانی است که تحت فشار زندگی همچنان به خانواده امید می بخشند.

روز جهانی مرد

روز جهانی پدر

همزمان با روز پدر در ایران که همه ساله در روز میلاد حضرت علی (ع) جشن گرفته می شود، یک روز در تقویم جهانی نیز به عنوان روز پدر در نظر گرفته شده است. در تقویم جهانی، 19 نوامبر هر سال به عنوان روز جهانی مرد جشن گرفته می شود. روز جهانی مرد بر اساس تقویم ایرانی مصادف با 25 دی 1403 است. یکی از دلایل گنجاندن روز جهانی مرد در تقویم جهانی، بازنمایی نقش مثبت مردان در خانواده و جامعه و تمرکز بر سلامت مردان است. علاوه بر روز جهانی مرد، هر کشوری نیز بنا به رویدادهای ملی خود روزی را برای ارج نهادن به مقام مرد در نظر گرفته‌اند.

تاریخ روز مرد در ایران

تاریخ روز پدر 1403 در ایران

در ایران روز پدر هر سال در سیزدهم ماه رجب همزمان با میلاد حضرت علی جشن گرفته می شود. بسیاری از خانم ها برای سورپرایز کردن همسرشان هدایایی برای روز پدر تهیه می کنند. تاریخ دقیق روز پدر 1403 (روز مرد 1403) مصادف با ۲۵ دی ماه است.

بهترین پیشنهاد هدیه روز پدر و روز مرد

بسیاری از مردم همیشه در خرید هدیه برای روز پدر مشکل دارند. گزینه های زیادی هنگام خرید هدیه برای روز پدر وجود دارد. مثلاً اگر پدرتان به مطالعه علاقه دارد، می توانید برای او کتاب هایی بخرید که مطابق با سلیقه او باشد یا اگر خیلی به ظاهرش اهمیت می دهد، گزینه های زیادی پیش رو دارید. همچنین چیزهایی مانند عطر، ساعت، کراوات، ست های چرمی و پیراهن انتخاب های خوبی برای هدیه هستند.

سعی کنید در این روز هدایایی غیر از جوراب در نظر بگیرید، زیرا تلاش پدر برای پرورش ما بیش از چیزی است که با یک جوراب جبران شود. همچنین اگر اهل مهمانی یا دورهمی هستید، می توانید در این روز با عزیزان خود دور هم جمع شوید، کیک و کادو بخرید و روز پدر را با هم جشن بگیرید. این مناسبت فرصت خوبی برای تکریم و قدردانی از پدران فراهم می کند. پس با حضور پرمهر خود از آنها پذیرایی کنید.

کفش مجلسی ، کفش رسمی ، کفش اداری

کفش چرم اصل تبریز، بهترین هدیه روز پدر

در میان انتخاب های متنوعی که برای خرید هدیه روز مرد، پدر یا همسر وجود دارد، یکی از گزینه های بسیار ایده آل می تواند خرید کفش چرم مردانه باشد. قیمت کفش نسبت به سایر هدیه ها بسیار مناسب است و همچنین کاربرد های گسترده ای هم می تواند در زندگی روزانه و کاری مردان داشته باشد. محصولات کارا کفش در دسته بندی های مجلسی، روزانه و اسپرت تولید می شوند که بسته به سلیقه می توانید انتخاب کنید.

تخفیف ویژه روز پدر

کارا کفش تولید کننده انواع کفش چرم مردانه اصل تبریز برای این روز خاص محصولات خود را با تخفیف ویژه به فروش می رساند تا بتواند سهمی هر چند کوچک در بزرگداشت این روز زیبا و قدردانی از مردان زحمتکش و فداکار ایران داشته باشد. لطفا جهت خرید با تخفیف محصولات کفش چرم مردانه وارد قسمت فروشگاه وب سایت کارا کفش شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *