کفش پرسنلی چیست

کفش پرسنلی یا کفش اداری کفشی است که برای پوشیدن در محل کار مناسب است. غالبا کارمندان و کسانی که در محیط اداری و رسمی کار می کنند کفش اداری می پوشند. البته افراد غیر کارمند برای حضور در محل کار در مکان های رسمی و اداری به کفش های رسمی و اداری نیاز دارند. در این مقاله میخواهیم به انواع کفش پرسنلی و کارمندی مردانه، ویژگی آنها و راهنمای خرید بپردازیم.

کفش پرسنلی مردانه

کفش پرسنلی مردانه

کفش پرسنلی مردانه برای محیط های اداری، بانکی، رسمی و نظامی مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی اصلی ظاهری این کفش ها ساده بودن و در عین حال شیک بودن آنهاست. کفش پرسنلی مردانه معمولا از جنس چرم بوده و به نسبت رسمی است و می توان آن را با انواع لباس، کت و شلوار و حتی پیراهن نظامی ست کرد.

دلیل خرید کفش های پرسنلی و اداری برای محیط کار

چرا باید کفش پرسنلی مردانه بخریم؟

کفش پرسنلی مردانه بخش جدایی ناپذیر استایل مردانه در محیط کار و موقعیت های رسمی است. انتخاب کفش مناسب نقش کلیدی در راحتی، سلامت و ظاهر حرفه ای شما دارد.

دلایل متعددی برای خرید کفش اداری مردانه وجود دارد، از جمله:

راحتی

گذراندن ساعات طولانی در محل کار قطعاً نیاز به کفش راحت دارد. کفش اداری باید از بهترین مواد باشد و به خوبی متناسب باشد تا از درد و خستگی پا جلوگیری شود.

سلامت

پوشیدن کفش نامناسب می تواند باعث مشکلات پا مانند درد پاشنه، پا درد و حتی کمردرد شود. کفش های اداری باید قوس خوبی را برای جلوگیری از فشار پا ایجاد کنند.

ظاهر حرفه ای

کفش های اداری اولین چیزی است که در محل کار به چشم می آید. انتخاب کفش مناسب و با کیفیت، ظاهری خوب و حرفه ای به شما می بخشد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

تنوع

کفش های اداری مردانه در مدل ها، رنگ ها و متریال های مختلف موجود است، تا بتوانید کفشی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد.

دوام

کفش های اداری مردانه معمولا از مواد مرغوب ساخته می شوند و طول عمر بیشتری دارند.

مهمترین ویژگی های کفش پرسنلی

ویژگی های کفش پرسنلی

کفش پرسنلی مردانه ویژگی هایی دارد که آن ها را از کفش های رسمی و همچنین کفش های اسپرت متمایز می کند.

جنس

می توان گفت که اکثر کفش های پرسنلی مردانه شبیه به هم هستند و تفاوت آنها معمولاً در جنس آن ها است. جنس کفش های پرسنلی مردانه باید نرم و انعطاف پذیر باشد.

رنگ

کفش های پرسنلی مردانه شامل رنگ های خنثی مانند مشکی و آبی سرمه ای و همچنین رنگ های تند مانند قهوه ای و قرمز است. کفش های پرسنلی ظاهری شیک و رسمی دارند و برای استفاده روزانه مناسب هستند. اما از آنجایی که کاربرد اصلی در محیط های رسمی است، از رنگ های تیره یا خنثی استفاده می شود.

فرم و ظاهر

ظاهر کفش پرسنلی مردانه شبیه برخی از کفش های مجلسی است; اما کفش های مجلسی بسیار ساده و در عین حال شیک تر از کفش های پرسنلی هستند. ظرافت در کفش های رسمی مهم است. اما در کفش های پرسنلی، راحتی حرف اول را می زند.

وزن

کسانی که کفش اداری می پوشند اغلب بیشتر روز را با آن می گذرانند. بنابراین برای جلوگیری از خستگی و فشار باید کفش های سبک انتخاب کنند. بنابراین کفش پرسنلی باید سبک باشد.

دوام

کفش پرسلی مردانه باید بادوام باشد تا در اثر استفاده روزانه آسیب نبیند. همچنین دوام کفش باعث صرفه اقتصادی و البته سلامت پا نیز می‌شود. کفش هایی که از مواد مرغوب و بادوام ساخته نشده اند برای کارمندان مناسب نیستند.

تنفس‌پذیری

کارمندان اداری 6 تا 8 ساعت در روز کار می کنند. در این مدت کفش باید نفس بکشد تا از بروز بیماری های قارچی در پا جلوگیری شود.

پاشنه

شاید فکر کنید که در خرید کفش مردانه نیازی به توجه به پاشنه پا ندارید. اما بهتر است بدانید که پاشنه کفش اداری مردانه باید حدود ۲-۳ سانتی متر باشد. بیشتر یا کمتر بودن ارتفاع پاشنه، به پا آسیب می‌رساند.

معرفی مدل های مختلف کفش های پرسنلی و اداری

مقایسه مدل های مختلف کفش پرسنلی

کفش پرسنلی مردانه انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

کفش پرسنلی بدون بند

کفش پرسنلی بدون بند

یکی از انواع کفش پرسنلی مردانه، نوع بدون بند است. این کفش به راحتی پوشیده می شود. کفش پرسنلی بدون بند انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به کفش های نوک تیز و گرد اشاره کرد.

کفش پرسنلی بند دار

کفش پرسنلی بند دار

کفش پرسنلی بند دار مردانه تا حدودی شبیه به کفش های رسمی است. اما تفاوت هایی دارد که در قسمت ویژگی ها به آن اشاره شده است.

کفش پرسنلی پنجه گرد

از انواع کفش پرسنلی که در قسمت پنجه پا، گرد هستند می‌توان به مدل‌های مشابه کفش کالج اشاره کرد. این کفش‌ها در طرح کالج تولید می‌شوند؛ اما گاهی بنددار نیز هستند.

کفش پرسنلی نوک‌تیز

کفش های پرسنلی نوک تیز تا حدودی شبیه به کفش های رسمی آکسفورد هستند. اما آنها انعطاف پذیرتر و نرم تر هستند و جنس مواد آن نیز متفاوت است.

طول عمر کفش پرسنلی

یکی از موارد مهم در خرید کفش پرسنلی، خرید کفش با کیفیت است تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. از آنجایی که هر روز از کفش های پرسنلی استفاده می شود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در محل های اداری معمولاً فعالیت بدنی زیادی وجود ندارد که به کفش آسیب برساند و به همین دلیل در صورت خرید کفش پرسنلی با کیفیت می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. کارا کفش تبریز محصولات خود را با بهترین مواد اولیه به تولید می رساند و حتی زیره کفش ها را نیز تا سه ماه در مقابل شکستگی گارانتی می نماید.

پیشنهاد میکنیم برای دانستن راه های افزایش طول عمر کفش چرم حتما مقاله «نکات و رازهای نگهداری و افزایش طول عمر کفش چرم» را مطالعه فرمایید.

بهترین راهنمای خرید کفش چرم اصل پرسنلی مردانه

راهنمای خرید کفش چرم اصل پرسنلی مردانه

هنگام خرید کفش پرسنلی مردانه بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

جنس و چرم استفاده شده

بدون شک چرم یکی از بهترین انتخاب ها برای کفش است. اما توانایی تشخیص کفشی که از چرم با کیفیت و اصل ساخته شده است موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. برای تشخیص چرم اصل می توانید به مقاله روش‌های تشخیص چرم طبیعی و مصنوعی مراجعه کنید.

اندازه پاشنه و جنس زیره

از آنجایی که کفش پرسنلی مردانه با کت و شلوار ست می گردد بهتر است پاشنه دار باشد. اگر کوتاه قد هستید خرید کفش پرسنلی مردانه با پاشنه 4 سانتی متری توصیه می شود. در غیر این صورت اندازه پاشنه کمتر هم می‌ تواند مناسب استایل شما باشد.

جنس زیره یک گزینه بسیار مهم برای انتخاب کفش است. جنس زیره کفشی که می خرید باید کاملا نرم و منعطف باشد و حالت شکنندگی نداشته باشد. در مقاله « آشنایی با زیره کفش و انواع آنها » به طول مفصل در مورد انواع زیره کفش و انتخاب آن صحبت کرده ایم.

فرم کفش

انواع کفش مانند کفش نوک تیز ساده، کفش نوک تیز با طرح پنجه حک شده، مربع، گرد و … را می توان از بازار تهیه کرد. اگرچه انتخاب شکل کفش به سلیقه شخصی بستگی دارد. اما همه آنها برای همه مناسب نیستند و به عوامل مختلفی مانند اندازه بستگی دارند. کفش هایی با پنجه گرد برای همه مناسب است و باعث راحتی بیشتر پاهای شما می شود.

بهترین رنگ کفش پرسنلی چیست

رنگ کفش

رنگ کفشی که انتخاب می کنید ارتباط مستقیمی با لباسی که می پوشید دارد، اما کفش های چرمی مشکی به راحتی با انواع رنگ ها ست می شوند. با توجه به رسمی بودن محیط کار، بیشتر توصیه می شود از رنگ های مشکی یا قهوه ای سوخته استفاده کنید.

همچنین در مقاله « راهنمای خرید کفش چرم مردانه با 30 نکته طلایی » باید ها و نباید های خرید کفش چرم مردانه را به طور کامل توضیح داده ایم.

کفش پرسنلی نظامی و نیروی انتظامی

کارا کفش تولید کننده بهترین کفش پرسنلی و نظامی و نیروی انتظامی است و در تولیدات خود تمامی موارد مرتبط با ویژگی کفش پرسنلی را رعایت می کند. کارا کفش با استفاده از چرم طبیعی درجه 1 تبریز، بهترین تولید کننده کفش های پرسنلی، نظامی و نیروی انتظامی می باشد.

خرید عمده و تکی کفش پرسنلی

کارا کفش تولید کننده انوع کفش پرسنلی مردانه چرم تبریز می باشد و در حال حاضر آماده همکاری با تمامی سازمان ها، اورگان ها و شرکت ها می باشد. در صورتی که میخواهید برای پرسنل مجموعه تان کفش های یکدست و مرغوب تهیه کنید می توانید با واحد فروش عمده کارا کفش از طریق تلفن تماس، فرم تماس و یا مراجعه حضوری به آدرس کارا کفش در تبریز سفارشات خود را برای ما اعلام کنید و محصولات خود را بدون واسطه از تولید کننده خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *