داشتن کفش راحت و مناسب برای سلامت پای دانش آموزان ضروری و مهم است. دلیل این امر این است که دانش آموزان تمام روز را از صبح تا بعدازظهر با کفش سپری می کنند و چندین ساعت پاهای خود را در کفش می گذارند. بنابراین بسیار مهم است که کفشی که خریداری میکنند متناسب با پای آنها بوده و به سلامت پای آنها کمک کند. اما چه کفشی بهترین گزینه برای دانش آموزان، نوجوانان و جوانان است. در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

به گفته فیزیوتراپیست ها، کفش های چرمی بهترین گزینه برای کودکان و نوجوانان است. کفش مناسب باید از جنسی انتخاب شود که تنفس خوبی برای پوست و سلول های پا ایجاد کند، بنابراین چرم طبیعی مناسب ترین انتخاب است، در غیر این صورت سبب تعرق زیاد پا و بیماری های پوستی یا قارچی می شود. همچنین کفشی مناسب است که قوس طولی و عرضی ناحیه جلوی کف پا را پوشش دهد و پاشنه نیز در حد ۲ تا ۳ سانتی متر است. با توجه به رشد پاهای دانش آموزان، داخل کفش باید کاملاً آزاد باشد و در ناحیه پنجه، شست پا و قسمت های جلویی (بین مفاصل شست پا و انگشت کوچک) هیچ فشاری وارد نشود. . به عبارت دیگر قسمت جلوی کفش نباید تنگ باشد. در مقاله « 15 دلیل عالی برای خرید کفش چرم» به طور مفصل در مورد مزیت های خرید کفش چرم صحبت کرده ایم.

استفاده از کفش های نامناسب به ویژه در ساعات طولانی که دانش آموزان در مدرسه هستند، پیامدهای کوتاه مدت و بلندمدت زیادی دارد. این موضوع زمانی بیشتر نمایان می‌شود که استفاده از کفش غیراستاندارد تداوم یافته و روزهای متوالی تکرار شود. اگر برای رفتن به مدرسه کفش های غیر استاندارد می پوشید، توصیه می کنیم در اسرع وقت آنها را عوض کرده و کفش های استانداردی را جایگزین کنید. از مشکلات استفاده از کفش های بی کفیت و غیر استاندارد می توان به درد در ساق پا، کمر، ساق پا و پا و … اشاره کرد.

چرا کفش چرم مناسب پای کودکان و نوجوانان است

همه ما می دانیم که چرم ماده ای با خواص فوق العاده است. چرم انعطاف پذیر و نرم است و از طرفی قابلیت تنفس دارد. در طول تاریخ بشر، چرم راحت ترین و پرکاربردترین ماده برای ساخت کفش بوده است. اگرچه تکنیک های دباغی چرم برای تولید کفش و همچنین تکنیک های ساخت کفش امروزه بسیار پیشرفته است و انواع بسیاری از کفش های چرمی تولید می شود، ماهیت تمام مراحل دباغی چرم و تولید کفش ریشه در تاریخ دارد. امروزه کفش های چرم اصل طبیعی ترین و راحت ترین مدل کفشی هستند که می توان خرید. بنابراین توصیه می کنیم هنگام خرید کفش برای دانش آموزان حتما یک جفت کفش چرم طبیعی تهیه کنید.

از جمله مزیت های کفش چرمی برای نوجوانان

  • انعطاف بالای کفش های چرمی
  • قابلیت تنفس کفش های چرمی
  • دوام بالای کفش های چرمی
  • طراحی زیبا و بروز کفش های چرمی

از آنجایی که امروزه نوجوانان و دانش آموزان به ظاهر و استایل بسیار اهمیت می دهند و کفش های چرمی نیز بسیار زیبا و شیک هستند، بنابراین تهیه یک جفت کفش چرمی برای دانش آموزان از نظر زیبایی بسیار معقولانه است.

انواع کفش چرم اسپرت پسرانه

کفش های چرمی اسپرت کارا کفش، بهترین گزینه برای پسران جوان، نوجوان و دانش آموزان عزیز می باشد. همانطور که در بالا گفته شد به دلیل حضور طولانی مدت دانش آموزان در مدارس کفش چرم می تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کارا کفش، قسمت کفش چرم اسپرت مدل های متنوع  را مشاهده و خرید نمایید. این کفش‌های اسپرت از چرم طبیعی تهیه شده و بسیار باکیفیت هستند. از مشخصه‌های بارز کفش‌های اسپرت کارا کفش، می‌توان به کیفیت بالا، انعطاف‌پذیری و قیمت مناسب در مقایسه با محصولات مشابه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *